Direktlänk till inlägg 14 december 2009

Ålderdomens vedermödor

Av New Kicks - 14 december 2009 12:37

Pratade precis med en yngling född 1990. NITTONHUNDRANITTIO. Han ba WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. Nu är vi vänner på facebook. Där dricker han sofiero och slänger med sitt pojkhår på varje bild.


Alla dessa ungdomar. Varför har det fallit på min lott att tillrättavisa dem? Jag vill ju också bara supa och vara dryg, men det går omöjligen när de kommer där och vill prata om livet, döden och Nietzsche. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av New Kicks - 23 december 2009 14:10

Ja, det här var ju typ världens sämsta bloggplattform. Nu finns jag på kvinnogatan. ...

Av New Kicks - 16 december 2009 22:40

När människor har berättat hur de uppfattar mig säger de ofta lugn. Någon som inte tar mycket plats, men är trygg i sig själv. Och någon som är glad. "En aura av glädje" sa en person en gång. Det var väldigt corny, men också väldigt fint. Fast jag bl...

Av New Kicks - 15 december 2009 23:55

Trodde inte att jag skulle bli sentimental. Blev sentimental. Såklart. Det blir jag ju alltid. Avslutet blev lite konstigt. Som att jag inte alls skulle sluta, fast det var precis vad jag skulle. Det kommer att vara så himla konstigt att inte tr...

Av New Kicks - 15 december 2009 15:02

Min syster kan du inte höja ditt huvud lite med allt vad vi är.  Min syster  för allt som vi kan räkna som vårt  höj ditt huvud för min skull.   Min syster dom är inte bättre än dig  dom når inte upp t...

Av New Kicks - 11 december 2009 00:02

Kommer nu för första gången på tanken: Vad ska jag egentligen GÖRA i vår? Läsa, ja. Men all fritid. Herregud, all fritid. En går ju på föreläsningar typ en gång i veckan. Och även om jag lägger på tidningsjobb (+ 20 timmar/vecka) och extrajobb (+ 10 ...

Ovido - Quiz & Flashcards