Alla inlägg den 2 december 2009

Av New Kicks - 2 december 2009 22:02

Till våren kommer jag göra något helt annat. Visserligen något jag gjort förut, men ändå något nytt. Det känns spännande. Å, universitetet. Jag har saknat universitetet så mycket. Att åka buss på morgonen, att sitta i biblioteket på andra våningen, att PLUGGA.


Ja. Det här blir fint.


Imorgon åker jag till Stockholm. Till mina finaste, finaste systrar. Not by blood, by heart. Och Backstreet boys! Jag spår en lysande konsert.


Av New Kicks - 2 december 2009 12:41

Jag ska starta en blogg som heter förbannad och välklädd. För det är precis vad jag är!

Av New Kicks - 2 december 2009 11:43

But you are so magnetic, you pick up all the pins

Never commiting to anything

You don't pick up the phone when it ring ring rings

Don't be so pathetic, just open up and sing


Jo, men lite så.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards