Alla inlägg den 26 november 2009

Av New Kicks - 26 november 2009 20:50

Det gäller att ha revolutionärt tålamod, sa en av mina förebilder. Den förebild som jag alltså spenderat 6 timmar med idag. Suttit mittemot på lunchen och diskuterat med. Fått tusen leenden och nickningar av. Fått höra säga "Det viktiga är inte att bete sig som en man, det viktiga är kvinnosolidaritet". Bara en vanlig torsdag.


Jag älskar mitt jobb så sjukt mycket. Att en kan få arbeta med någonting som låter en göra reklam för det en älskar allra mest samtidigt som en får träffa sina förebilder en efter en - så fantastiskt. Finner nästan inte ord (jag som alltid gör det).



Har köpt världens finaste julklappar till mina småsyskon idag. Eftersom de är världens finaste. Min lillebrors presenthandlande involverade att övertyga en expedit att jag shoppade till en kille, inte en tjej, bara en sådan sak.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards